دانش پلاس

دانش پلاس مرجع دانلود مقالات، پروژه، پایانامه ،جزوه، پاورپوینت، گزارش کارورزی،در رشته های مختلف

 

 

پاورپوینت بررسی بازاریابی بر تصمیم گیری خرید دئودرانت



موضوع:
بررسی تاثیر سه شاخص از عناصر آمیخته بازاریابی بر تصمیم گیری خرید دئودرانت

بيان مساله
      مشتري يا در واقع مصرف کننده نهايي محصول داراي يکسري خواست ها و نيازهايي مي باشد که اين خواسته ها و نيازها متاثر از حالات رواني، احساسي و فيزيکي او مي باشد که انتظار دارد در ازاء مصرف محصول به اين خواست ها و نيازها پاسخ دهد. مجموعه اين فعاليت ها و حالات رواني، احساسي و فيزيکي شکل دهنده رفتار مصرف کننده مي باشد. رفتار مصرف کننده در برخورد با يک کالا يا محصول و استفاده از آن محصول متاثر از عوامل متعددي مي باشد که در واقع اين عوامل مي باشند که مصرف کننده را به سمت استفاده از محصول سوق مي دهند و يا باز مي دارند.
      رفتار مصرف کننده در قبال يک محصول و در واقع تصميم گيري وي در جهت مصرف يک کالا يا محصول از يک سو متاثر از عوامل فردي، رواني، اجتماعي و فرهنگي مي باشد و از سوي ديگر متاثر از عواملي است که بطور مستقيم به خود محصول مرتبط مي گردد و جزء ويزگيهاي آن محصول يا کالا محسوب مي گردد که اين ويژگيهاي در قالب آميخته هاي بازاريابي از آن ياد مي گردد.
      آميخته هاي بازاريابي از عوامل متعددي تشکيل شده است. اما آنچه که در اين پژوهش به عنوان آميخته هاي بازاريابي مدنظر مي باشد عبارتند از: قيمت، محصول و توزيع. هر يک از اين سه عامل به تنهايي يا در مجموع مي توانند در شکل گيري رفتار مصرف کننده در جهت استفاده از محصول موثر باشند.آنچه در اين فرايند مبرهن است اين است كه هر كدام از طرفين مبادله خواهان كسب منفعتي در انجام معامله مي باشند . كسب منفعت بدون درايت و تدبير قبلي به هيچ حاصل نخواهد شد يا بطور خوشبينانه بصورت نسبي حاصل مي شود. در شرايط كنوني لازم است كه هر اقدام توليد كننده يا حتي فروشنده با برنامه ريزي و تحقيق صورت پذيرد. بعبارتي بداند كه مشتري يا مصرف كننده خواهان چه چيزي است؟ به چه چيز اهميت مي دهد؟ تصميم گيريش در شرايط مختلف به چه صورتي است؟ فلذا ابتدا سازمان بايد اين عوامل را بخوبي بداند و سپس در اين مسير اقدام لازم را معمول ندارد. بدون تحقيق در اين زمينه و بعبارتي بدون شناخت علايق و سلايق مصرف كنندگان هر اقدامي به منزله تيري در تاريكي محسوب مي شود . نتيجه اي جز هرز رفتن منابع نخواهدداشت.
     در اين پژوهش تلاش مي گردد تا تاثير عوامل آميخته بازاريابي را در تصميم گيري براي خريد و دئودرانت مورد سنجش قرار گيرد



37 اسلاید

اضافه کردن نظر


آخرین مطالب سایت

دانلود اپلیکیشن وب سایت دانش پلاس

سفارشات انجام انواع پروژه های دانشجویی

دریافت مقالات دلخواه شما

از طریق نرم افزار اندروید دانش پلاس

نرم افزار اندروید دانش پلاس

ضمانت پرداخت

سفارشات تلفنی

کاربران گرامی دانش پلاس توجه داشته باشید در صورت نبودن مقاله ی مرتبط با موضوع شما می توانید با شماره تماس و آی دی تلگرام زیر در ارتباط باشید تا در صورت امکان برای شما فراهم کنیم . 

شماره تماس:09384211635

آی دی تلگرام: maleki70@

Scroll to top