صفحه اصلی     قوانین سایت     راهنمایی پرداخت آنلاین     درباره ما    ارتباط با ما

 

دانش پلاس

دانش پلاس مرجع دانلود مقالات، پروژه، پایانامه ،جزوه، پاورپوینت، گزارش کارورزی،در رشته های مختلف

 

 

پاورپوینت های آموزشی

پاورپوینت نظريه يادگيري معني دار كلامي ( هرم آزوبل )

نظريه يادگيري معني دار كلامي ( هرم آزوبل )

 يادگيري اساس رفتار افراد را تشكيل مي‌دهد از طريق يادگيري فرد با محيط آشنا مي‌شود، چگونگي بروز عواطف را مي‌آموزد و عقلانيت خويش را توسعه مي‌بخشد. توجه به «اصول يادگيري» در فعاليت‌هاي تربيتي شرط اساسي موفقيت استادان است.
آنچه كه درپي مي آيدمواردمهم است كه مي توان از نظريه معناداري آزوبل،درسطح آموزشگاهي وتربيتي كمك ومدد گرفت.
اگرديدگاه هاي روان شناسان رادرمقوله هاي بزرگتري تعبيه وجادهيم نظريه يادگيري
معنادارآزوبل بدون ترديد دركانال رويكردي شناختي قرارمي گيرد. زيرا، شاه بيت شناختي ها كه
بيشترروي آن مانورمي دهد، تاكيدي است كه آنها بردونكته دارند:



یادگيري

نظریه یادگیری معنادار کلامی

نظریه یادگیری معنادار کلامی از دیوید آزوبل(1963 ـ 1968)

اجزاي نظريه آزوبل

1- هرم ساخت شناختي

2- معني دار بودن يادگيري

3- يادگيري مطالب معني دار

      مدل یادگیري معنادار

      مدل یادگیري طوطی وار

4-شمول (فراگیری)

      فراگيري برگرفته   يا   شمول اشتقاقي

      فراگيري همبسته ساز   يا   شمول ارتباطي
.
.

اضافه کردن نظر


آخرین مطالب سایت

دانلود اپلیکیشن وب سایت دانش پلاس

سفارشات انجام انواع پروژه های دانشجویی

دریافت مقالات دلخواه شما

از طریق نرم افزار اندروید دانش پلاس

نرم افزار اندروید دانش پلاس

ضمانت پرداخت

Scroll to top