صفحه اصلی     قوانین سایت     راهنمایی پرداخت آنلاین     درباره ما    ارتباط با ما

 

دانش پلاس

دانش پلاس مرجع دانلود مقالات، پروژه، پایانامه ،جزوه، پاورپوینت، گزارش کارورزی،در رشته های مختلف

 

 

مقاله ی صد نکته در مديريت تغيير

امروزه تغيير مهم ترين عامل موثر در مديريت كسب و كار موفق محسوب مي شود. سازمان ها و افراد شاغل در آنها بايدنگرش مثبتي نسبت به مساله تغيير داشته باشند تا از اين طريق توان رقابتي خود در بازارهاي تهاجمي امروزي را حفظ كنند. عدم توجه به يك روند در حال تغيير ممكن است بسيار پرهزينه باشد. اين مقاله به مديران مي آموزد كه براي بقاي خود چگونه همواره يك گام از رقبا جلوتر باشند، روند تغييرات را تعيين كنند، و رهبري يك پروژه تغيير را بر عهده بگيرند.
اين مقاله در قالب100 نكته كليدي طراحي شده و به مديران توصيه مي شود علاوه بر مطالعه دقيق به آن عمل كنند.
صد نکته در مديريت تغيير

 

مقاله ی گمرك و نقش آن در تجارت الكترونيكي

گمرك و نقش آن در تجارت الكترونيكي
   ابداعات و فناوري‌هاي وسيع سالهاي اخير، دسترسي به امكانات ارتباطي، ماهواره‌اي و اينترنت و اثر آن بر مرزهاي جغرافيايي و ضرورت‌هايي كه در دنياي معاصر به وجود آمده است بر كسي پوشيده نيست. افزايش فعاليتهاي برون مرزي و فعاليتهاي بين‌المللي حاكي از ظهور و گسترش روابط جهاني است. اين روابط به عنوان يكي از شرايط تعيين‌كننده جامعه معاصر در سراسر دنيا در حال گسترش است. جهاني شدن در عين حال هم علت است و هم معلول، به عنوان مثال بخش اقتصادي جهاني شدن كه هم تأثير مي‌گذارد و هم تأثير مي‌پذيرد. يك بحث اصلي آن در بخش تجارت جهاني و افزايش حجم مبادلات تجاري است.

 

پایانامه بررسي ميزان اثر بخشي و شناسائي كانالهاي ارتباطي بين كاركنان و مديريت در شركت هپكو

فهرست مطالب
عناوين    صفحه
فصل اول (مقدمات و كليات)
مقدمه
اهميت موضوع
تعريف موضوع
بیان مسئله
فرضیات تحقیق
اهداف مطالعاتی
تاريخچه مطالعاتي
تاريخچه كارخانه
تعريف اصطلاحات                                     
فصل دوم (مرور مطالعاتي)
بررسي اجمالي مفاهيم بنيادين سرآمدي در مدل EFQM‌
بررسي اجمالي معيارها در مدل EFQM
بررسي اجمالي منطق RADAR و فرآيند كلي ارزيابي در مدل EFQM
بررسي اجمالي رهيافتهاي مختلف خودارزيابي در مدل EFQM
تشريح مفاهيم بنيادين سرآمدي در مدل EFQM
معرفي مفاهيم

 

پایانامه تجارت الكترونيك

فصل اول : تجارت الكترونيك چيست وچه مزايايي دارد.
فهرست عناوين:
مقدمه تاريخچه
مقدمه
مبادله الكترونيكي داده ها
فوائد مبادله داده ها
اجراي مبادله داده ها
انجام تداركات از طريق اينترنت
مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه دولت
مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه فروشندگان
مد فرايند تجارت الكترونيك
گردش كار در تجارت

 

پرسشنامه تیم محوری ،کار تیمی

پرسشنامه تیم محوری
روایی و پایایی این پرسشنامه گرفته شده و آلفای کرونباخ آن 86/0 براورد شد.
مقیاس لیکرت
هفت مولفه استاندارد ارتباطات، هماهنگی، پشتیبانی متقابل، همبستگی، رهبری شایسته، تصمیم¬گیری، اهداف مشخص
خواجه اناری، زهرا(1388).     بررسي رابطه نوع فرهنگ با كيفيت كار تيمي در تيم هاي توسعه نرم افزار يزد.پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.

 

نمودارهای کنترل کیفیت آماری

فصل اول : تاریخچه
فصل دوم : مفاهیم
فصل سوم: ابزارهای کنترل کیفیت آماری
مقدمه
نگرش کیفیت دارای تاریخی به در ازای عمر انسان در روی زمین است. در مفهوم خیلی ساده و ابتدایی آن انسانهای نخستین غذاها ومیوه های سالم را از ناسالم جدا می کردند و از مصرف غذاها  یا میوه های ناسالم پرهیز می نمودند. به مفهومی دیگر هر فرد مدیر ومسئول کیفیت محصول انتخاب شده بود.
بعدها که انسان در روستا سکونت می کند قسمتی از وظیفه رویکرد کیفیت بر عهده فروشندگان محلی و دوره گردها قرار می گیرد. که کالاها یا محصولات سالم را به دست مصرف کنندگان برسانند.
با گسترش وشکل گیری کارگاههای ابتدایی و دستی در روستاها انتظار تکرار پذیری به کارهای صنعتگران محلی شکل می گیرد و با گسترش تجارت به فراتر از مرزهای روستا، مسئله بازرسی وکنترل صادرات شکل می گیرد. با پیدایش انقلاب صنعتی و فراگیر شدن صنعت استاندارد سازی کالاهای تولیدی  ومنطبق بودن کالاها مطابق با انتظارات مشتری اهمیت بیشتری می یابد. اما برای دستیابی به این مفهوم بیشتر بر بازرسی محصولات تولیدی در پایان خط تولید تاکید می شد چیزی که امروزه بعنوان بازرسی شناخته میشود نه فرآیند کیفیت.

 

توصیه های مهم برای مدیران

چند توصيه براي آموزش مديريت :
چند توصيه براي آموزش سطوح سرپرستي :
چند توصيه براي آموزش نيروي كار :
تعيين خط مشي در قبال مسأله كيفيت :
تعريف اهداف كيفيت :
اهداف كيفيت 1994
اهداف كيفيت
مستند سازي تعهدات و كيفيت :
بيانيه تعهد
تعريف مسئووليت ها و اختيارات كيفيت :
واحد سازماني(با شکل):
مسئووليت ها و اختيارات كيفيت :
مدير منابع انساني :
مدير توليد :
.
.
24 صفحه

 

پنج نوع مدرسه شش محور سازماني

پنج نوع مدرسه شش محور سازماني

چكيده
اين مقاله مدارس را با نگاهي به ويژگي‌هاي مدرسه‌ها بر اساس نوع سازمان‌ها و فعاليت‌هاي محوري آنها تقسيم‌بندي مي‌كند. مدارس به پنج دسته تقسيم شده و شش محور سازماني مهم در ارتباط با اين مدرسه‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرند. پنج نوع مدرسه عبارتند از: سنتي، خام، داراي عملكرد بهبوديافته، پيشرو و داراي عملكرد عالي.
منبع : روزنامه همشهري،‌ شنبه 25 تير 1384، سال سيزدهم، شماره 3748، صفحه 11.
كليدواژه : مدرسه؛ مديريت مدرسه؛ انواع مدرسه؛ مدير مدرسه

10 صفحه

مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان

 توضيح
آموزش و ارتقاء سطح علمي وكار وكارمند، مخصوصا به صورت تخصصي و كاربردي از اصول بنيادين كار آمد شدن متصديان مشاغل به ويژه مشاغل حساس مي‌باشد. با عنايت به اين اعتقاد وباور است كه اداره ارزشيابي بازرسي و رسيدگي به شكايات فرصت را مغتنم شمرده و به هر شكل ممكن براي دستيابي و تحقق امر فوق مساعي خود را بكار مي گيرد تا همكاران گرامي و كارشناسان محترم ارزشيابي بازرسي و رسيدگي به شكايات حوزه ستادي دفتر مركزي واجرايي استانها را به انحاء گوناگون ودر چارچوب‌ آموزشهاي ضمن خدمت و .. با انگيزه تشويق وترغيب به مطالعه دعوت نمايد. تا از اين طريق مديران محترم را سوق به بهره وري كامل نيروي انساني شاغل داده و كارشناسان عزيز را بيش از پيش آشنا به انجام صحيح ودقيق اصول ومقررات مربوط به شغل بنمايد. باشد تا از رهگذر شناخت كامل اصول كار و تفسير دقيق از وظايف محوله درراستاي انجام بهينه فعاليت هاي پيش بيني شده سازماني گامهاي مهم و موثر برداشته شود. در جهت تحقق همين هدف وغنابخشيدن به مستندات ارزشيابي كاركنان مقالاتي جمع آوري وبصورت مجموعه حاضرتنظيم شده است.

پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

قسمتی از این پرسشنامه بصورت زیر برای شما گذاشته شده است!

 

 

کاملاً موافقم

موافقم

نه موافقم نه مخالفم

مخالفم

کاملاً مخالفم

1- من هنگام خرید، فقط به این برند فکر می‌کنم.

 

 

 

 

 

2- من نسبت به سایر برندها، توجه بیشتری به این برند دارم.

 

 

 

 

 

3- اگر من به دلیل آماده نبودن، مجبور به خرید برند دیگری باشم، غمگین و ناراحت می شوم.

 

 

 

 

 

4- من از اینکه این برند را برتر از سایر برندها بدانم، دچار شور و هیجان می شوم.

 

 

 

 

 

5- من نسبت به سایر برندها، به این برند احساس بهتری دارم.

 

 

 

 

 

6- من نسبت به سایر برندها، به این برند پیوند بیشتری خورده ام.

 

 

 



 

 توضیح :

این پرسشنامه دارای 25 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه­ های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد می­ باشد.

پایان نامه روابط عمومي


فهرست مطالب
تعريف روابط عمومي    1
فصل اول- اهميت، نقش و كاركرد روابط عمومي    2
فصل دوم - انجمن ها و نهادهاي حرفه اي و تخصصي روابط عمومي در ايران و جهان    6
هدف    7
اهداف انجمن هاي روابط عمومي    8
اهداف انجمن هاي روابط عمومي    8
انواع روابط عمومي    10
عوامل مؤثر در ارتقاء روابط عمومي    12
انجمن هاي روابط عمومي در جهان    13
انجمن هاي بين المللي روابط عمومي    14
تاريخ روابط عمومي در ايران    14
جمع بندي    15
فصل سوم - انجمن ها و مؤسسات و شراكت هاي بزرگ روابط عمومي در جهان    17
انجمن هاي جهاني روابط عمومي    18
انجمن جهاني ارتباط گران بازرگاني    18
انجمن هاي افكار عمومي    19
تاريخچه AAPOR    19
انجمن جهاني افكار عمومي AAPOR    21
قسمت پنجم     23
اكثريت لازم براي مذاكره    23
قسمت ششم    24
قسمت هفتم    24
انجمن اجرايي    24
اعضا    

پایانامه ی مديريت وبرنامه ريزي آموزشي | رشته علوم تربیتی


پايان نامه جهت اخذ مدرك كارشناسي دررشته علوم تربيتي گرايش
‹‹ مديريت وبرنامه ريزي آموزشي ››

فهرست مطالب
عنوان                                                صفحه
فصل اول : كليات
- مقدمه                                            2
- بيان مسأله                                            3
- اهميت تحقيق                                        4
- فرضيه هاي پژوهش                                        5
- تعاريف عملياتي                                        6
فصل دوم: مروري برادبيات پيشينه تحقيق
- مقدمه                                           
1- بخش اول: ادبيات ومعاني نظري                                 10
- تعاريف جو سازماني                                     11
- انواع جو سازماني                                        15
2- بخش دوم: پيشينه پژوهش                                21
- پژوهش هاي خارجي                                    21
- پژوهش هاي داخلي                                    21
فصل سوم: روش اجراي تحقيق
-  نوع تحقيق                                            24
- جامعه آماري                                        24
 - نمونه آماري                                            24
- نحوه جمع آوري داده ها وكسب اطلاعات                        25
- ابزار اندازه گيري                                         25
- روايي وپاياني ابزار اندازه گيري                                25
- روش نمره گذاري پرسشنامه يافته هاي مربوط به آن                    27
فصل چهارم: تجزيه وتحليل داده ها
- مقدمه                                            29
- تجزيه وتحليل توصيفي                                    30
فصل پنجم: خلاصه ونتيجه گيري داده ها
- مقدمه                                             63
- خلاصه ونتيجه گيري                                    77
- پيشنهادها                                            78
- محدوديت ها                                        78
- منابع ومآخذ                                            80
 ضمائم: پرسشنامه توصيف جو سازماني                        82

مقاله ی شبکه پرت در مدیریت

پرت در برنامه ريزي و مديريت
چكيده
مدل هاي شبكه اي برنامه ريزي كه جزء ابزارهاي كنترل پروژه نيز محسوب مي شوند عبارتند از: پرت، سي پي ام و برنامه ريزي خطي، گرچه پرت و سي پي ام در اصول بسيار شبيه هم هستند ولي داراي تفاوتهايي نيز مي باشند. فن ارزيابي و بازنگري برنامه (پرت) به عنوان ابزار مديريت در جهت مشخص كردن و هماهنگ نمودن كاري كه بايد انجام شود تا اهداف پروژه در زمان تعيين شده تحقق يابد عمل مي كند. در ارزيابي به كمك پرت از علايمي استفاده مي شود كه عبارتند از: 1- فلش () نشانگر فعاليت 2- فلش نقطه چين (…..) نشانگر فعاليت مجازي 3- اشكال هندسي (اغلب دايره) نشانگر رويداد. در اين روش براي محاسبه كل زمان موردنياز به منظور تكيمل پروژه سه برآورد زماني (كمترين زمان، زمان محتمل و بيشترين زمان) در نظر گرفته مي شود. افزون بر اين در روش پرت، در برخي از موارد براي انجام يكسري محاسبات و برآوردها از متخصصان آمار استفاده شده كه ايشان، فرمولهايي براي حل مسائل مربوط به آن محاسبات ارائه داده اند.
 30 صفحه

مقاله ی پروتكل مديريت گروه اينترنت (IGMP)

پروتكل مديريت گروه اينترنت (IGMP)
IGMP ، كه در RFC 3376  تعريف شده ، توسط ميزبانها و مسيرياب ها  براي مبادلة اطلاعات عضويت Multicast بر روي LAN استفاده مي شود . IGMP  از ماهيت پخشي LAN استفاده مي كند تا تكنيكي كارآمد براي تبادل اطلاعات بين چندين ميزبان و مسيرياب‌ها را فراهم نمايد .  در حالت كلي ، IGMP دو عملكرد  اصلي را حمايت مي كند :
1ـ ميزبان ها پيغامهايي به مسير ياب ها مي فرستند تا مشترك يك گروه Multicaset تعريف شده توسط يك آدرس Multicaset شوند يا اشتراك خود را از آن حذف نمايند .
2ـ مسيرياب ها به صورت دوره اي بررسي مي نمايند كدام گروههاي Multicaset ، مورد نظر كدام ميزبانها مي باشند .
IGMP در حال حاضر در روايت 3 قرار دارد . در IGMPV1 ، ميزبانها مي توانند به گروه Multicaset  ملحق شوند و مسيرياب ها تايمري را براي حذف اشتراك اعضاي گروه استفاده مي كنند . IGMPV2 باعث مي شود اشتراك يك ميزبان به طور مشخص از يك گروه حذف شود . اولين دو روايت ، ضرورتاً از مدل عملياتي زير استفاده نموده اند :

 37 صفحه

مقاله ی افزایش بهره وری در سازمان

چرخه مديريت بهبود بهره وري در سازمانهاي توليدي
مقدمه:
آنچه در سازمانها مزيت رقابتي ايـــجاد مي كند، بهره وري به معناي بكارگيري و تركيب موثر منابع موجود در سازمان است. بهبود اثربخش بهره وري همانند ساير مولفه ها و فرآيندهاي نرم افزاري سازماني از الزامات كار سازماني است كه در ذات و خميرمايــه بهره وري بهبود نهفتـــه است و مشروعيت بهره وري در بهبود و اصلاح آن است. استقرار چرخه مديريت بهبود بهره وري موجب مــــي گردد كه بهره وري به صورت يك فرآيند دائمي ارتقا يابد و مسير بهره وري مشخص و بسترسازيهاي لازم صورت گيرد. حركت بهره وري لازمه رشد و پيشرفت سازمان بوده و به نهادي شدن امر بهبود در نظامهاي مختلف سازماني منجر خواهد شد. در اين مقاله به برخي راهكارهاي عملي استقرار چرخه مديريت بهبود بهره وري اشاره خواهد شد كه بيشتر مبتني بر تجارب نگارنده در يكي از سازمانهاي بزرگ صنعتي است.
10 صفحه


آخرین ارسال شده های آرشیو مقالات مدیریت

آخرین مطالب سایت

دانلود اپلیکیشن وب سایت دانش پلاس

سفارشات انجام انواع پروژه های دانشجویی

دریافت مقالات دلخواه شما

از طریق نرم افزار اندروید دانش پلاس

نرم افزار اندروید دانش پلاس

ضمانت پرداخت

Scroll to top